Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/handle/123456789/3638
Назва: Conception of dance art and total theatre («Gesamthustwerh») artists «New Russian Ballet» in the early XX centure
Автори: Погребняк, Марина Миколаївна
Pogrebnyak, Maryna
Ключові слова: хореографія
театральний танець
балетний театр
танець "модерн"
Gesamthustwerh
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Pogrebnyak M. Conception of dance art and total theatre («Gesamthustwerh») artists «New Russian Ballet» in the early XX centure / M. Pogrebnyak // Sciences of Europe. – 2020. – Vol. 3. № 52. – P. 3–8.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані естетико-теоретичні ідеї реформатора академічного балету М. Фокіна. Досліджена сутність та систематизовані нововведення балетмейстерів «Нового російського балету» М. Фокіна і В.Ніжинського на початку ХХ ст.: 1) відмова від класичного танцю як єдиного і універсального засобу вирішення балетних спектаклів; 2) використання нових для кожної теми форм виразності і нової техніки, які відповідали місцю дії, національним особливостям, жанру і характеру задуму; 3) розширення ідейнотематичних горизонтів балетного театру 4) балетмейстер стає і автором лібрето; 5) співпраця балетмейстера з композитором і художником; 6) введення поліфонічних принципів у композицію танцю; 7) використання деяких принципів драматичного театру .
Опис: Relevance of research. The turn of the nineteenth and twentieth centuries was marked by the crisis of classical ballet, which was recognized in 1908 by the World Congress of Choreographers in Berlin. It was investigated that this crisis consisted, first, in the mechanical using of conventional dance vocabulary and the virtuoso technique of the French – Italian School of Classical Dance; second, the using of outdated principles of the ballet performance. But the innovations of the artists of the «New Russian Ballet», which they demonstrated during the «Russian Seasons» in Paris in the early of the twentieth century opened a new era in choreographic theatre. Therefore, today in the early of the twenty-first century in the era of the development of postmodern dance theatre, which feeds on the destructions of symbolic constructions and prefers not to mention that art is a way of knowledge the world, exploring the concept of dance art and total theatre (Gesamthustwerh) of Russian ballet-makers of Dyahelev's enterprise are too actual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://issuu.com/sciencesofeurope/docs/vol_3__no_52__2020_
http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/handle/123456789/3638
ISSN: ISSN 3162-2364
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pogrebnyak M. Conception of dance art and total theatre («Gesamthustwerh»).pdf626,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.