Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/handle/123456789/3640
Назва: General aesthetic principles and ideological ideas of artistic culture of Europe in the late XIX – early XX centuries as a prerequisite for the emergence of new directions of theatrical dance
Автори: Погребняк, Марина Миколаївна
Pogrebnyak, Maryna
Ключові слова: хореографія
театральний танець
неоміфологічне мислення
танець "модерн"
«філософія музики»
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Pogrebnyak M. General aesthetic principles and ideological ideas of artistic culture of Europe in the late XIX – early XX centuries as a prerequisite for the emergence of new directions of theatrical dance / M. Pogrebnyak // Sciences of Europe. – 2020. – Vol. 4, № 53. – P. 3–8.
Короткий огляд (реферат): У статті виявлені, проаналізовані та систематизовані загальноестетичні засади та світоглядні ідеї художньої культури Європи кінця ХІХ – поч. ХХ ст. як передумови виникнення нових напрямів театрального танцю ХХ ст.: 1) «ідея свободи» в театральній драмі; 2) ірраціоналістична модель всесвіту запропонована філософами на межі ХІХ–ХХ ст.; 3) відродження міфологічного мислення; 4) нові філософські системи і концепції ідеалістичного спрямування кінця ХІХ – поч. ХХ ст., що прийшли на заміну позитивізму, передусім, «філософія музики» Ф. Ніцше і А. Шопенгауера, інтуїтивізм А. Бергсона, що протиставляють художню творчість інтелекту, визнають її інтуїтивну, або екстатичну природу, приймають у якості носіїв творчого начала органічно-душевні процеси, або екстатичні духовні акти як вихід за межі природного та соціального, до «потойбічного світу»; 5) символізм у мистецтві; 6) народження символічною культурою феномену багатосторонньої, універсальної творчої особистості, виникнення нового типу художньої єдності, нового типу мислення; 6) світоглядні ідеї Франсуа Дельсарта; Еміля Жака Далькроза; Василя Кандинського «про духовне у мистецтві»; маніфест «Танець майбутнього» Айседори Дункан, ідея мистецтва нових можливостей, мистецтва як типу філософування, а також ідея створення єдиної художньої мови, за допомогою якої був би здійснений глибинний внутрішній художній синтез.
Опис: Relevance of research. At the end of the XIX – the beginning of the XX centuries in theatrical art and choreographic theatre in particular formed a new type of director and choreographer, whose ideas were aimed at changing of theatrical aesthetics and the search for original compositional techniques to embody the author's aesthetic and artistic concepts. Relevance of this publication due to the increased interest of researchers in the theory and history of new directions and forms of theatrical dance of XX–XXI centuries. Relevance is also exacerbated by insufficient theoretical understanding of the achievements in the field of it's aesthetics and composition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/handle/123456789/3640
ISSN: ISSN 3162-2364
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pogrebnyak M. General aesthetic principles and ideological ideas of artistic culture of Europe-1-9.pdf745,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.